Sunday 2 October 2016

3 Jenis Kasut Futsal Terbaik Di Dunia


Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada anda semua. Pada hari ini saya ingin bercerita sedikit kepada anda semua tentang "3 Jenis Kasut Futsal Terbaik Di Dunia" dan apa yang membuatkan kasut - kasut tersebut mendapat gelaran "Kasut Futsal Terbaik Di Dunia".

1. Nike Lunargato II



Nike Lunargato II adalah model yang baik yang disyorkan untuk kebanyakan pengguna. Selain itu, kasut ini juga datang dengan penampilan moden yang sangat menarik bagi kebanyakan pengguna. Apa yang membuatkan kasut ini berada di kedudukan yang pertama ialah disebabkan kusyen kasutnya. Kusyen Lunarlon yang terdapat pada kasut ini membantu mewujudkan rasa responsif dalam kasut ini. Selain itu, kasut ini juga diperbuat daripada kulit. Tujuannya adalah untuk memberi penggunanya merasakan fleksibiliti dan kawalan yang terbaik di gelanggang.

2. Adidas Topsala 13



Adidas Topsala 13 dicipta khas untuk pemain - pemain futsal yang suka bermain di gelanggang futsal terbuka dan tertutup. Ianya kerana bahagian atas kasut ni adalah kalis air yang membolehkan semua pengguna menggunakan produk ini tanpa sebarang masalah. Tetapi, apa yang membuatkan kasut ini berada di kedudukan yang kedua ialah disebabkan keringanan kasut ini. Dalam banyak - banyak model Topsala, Topsala 13 merupakan model yang paling ringan kerana ia diperbuat daripada sintetik dan mesh/fabric. Adidas juga telah memperkukuhkan corak kasut ini dengan menggunakan bahan HYBRIDTOUCH dalam pembuatan kasut ini. Ianya bertujuan untuk membuatkan pengguna kasut ini dapat merasakan keselesaan kusyen midsole yang tidak terhingga.


3. X-Munich Gresca



X-Munich Gresca adalah salah satu kasut yang paling popular di Eropah. Selain itu, X-Munich juga mempunyai reputasi untuk melepaskan kasut yang direka khusus untuk pemain yang mengambil permainan mereka secara serius. Gresca adalah model kasut X-Munich yang terkenal dengan banyak pemain Futsal Profesional memilih mereka sebagai pilihan utama mereka. Apa yang membuat kasut ini berada di kedudukan yang ketiga ialah, tapak kasut ini diperbuat daripada getah yang berkualiti tinggi yang membolehkan kasut ini tahan lebih lama daripada kasut futsal lain.

No comments:

Post a Comment